Hyundai Motor Finland ja PP-auto Oy toteuttivat yhdessä täysin
uudenlaisen digitaalisen showroomin kauppakeskus Loheen Lohjan
keskustaan. Syyskuussa kauppakeskuksen ensimmäisessä kerroksessa
avautuneessa PP-auton showroomissa voi tutustua uusimpiin
Hyundai-malleihin.
– Digishowroom on nykyaikainen tapa esitellä autoja ja tehdä kauppaa
olemalla läsnä siellä, missä ihmiset liikkuvat. Asiointiin tuodaan
helppoutta ja mielenkiintoa erilaisilla digitaalisilla palveluilla,
joita tässä yksikössä voidaan myös testailla ja pilotoida, kertoo
PP-auto Oy:n toimitusjohtaja Tom Mörck.
– Autoilu ja autokauppa ovat kehittyneet huimaa vauhtia viime vuosina
‒ autonvalmistajat investoivat mm. digitalisaatioon ja kuluttajien
käyttäytyminen on murroksessa. Myös me Hyundailla olemme mukana
uudenlaisten palvelumallien ja asiointikokemusten tarjoamisessa, kertoo
Hyundai Motor Finlandin toimitusjohtaja Esa Kurikka.
Showroom avoinna:
ti-pe 11-19, la 10-16